Domov > Navodila ob prevzemu blaga
Navodila ob prevzemu blaga

Pri podjetju Bevann d.o.o. želimo stranki nuditi hitro in zanesljivo storitev, zato vam predlagamo, da ob prevzemu blaga postopate po naših priporočilih, saj bodo tako morebitne težave hitreje in enostavneje rešene.

Pregled izdelka:

Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili.
Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim izdelkom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč z nami kontaktirajte na narocila@bevann.si, da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.
Če ste se prepričali, da ste prejeli naročen izdelek, vas prosimo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite, dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali.
Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili, oziroma, če ustreza vašim potrebam in namenu uporabe.

V primeru dostave:

Ko vam dostavljavec dostavi paket, ga preglejte v njegovi navzočnosti.
Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljavca. Če menite, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovanega paket ni treba prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastali položaj, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je treba sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Sloveniji. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na narocila@bevann.si. Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.

Kontakt - pišite nam
Vaš email naslov:

Vaše sporočilo:

INFORMACIJE O PODJETJU
POMOČ UPORABNIKOM
Bevann d.o.o. - vse pravice pridržane   |   Izdelava spletnih strani www.normstudio.si